سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی با آزادی زندانیان

استاندار کردستان گفت: با آزادی سازی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون خانواده یک خانواده از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در دیدار با مدیرکل زندان‌های کردستان و رئیس‌کل دادگستری استان در سنندج، گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از جمله کارهای مهم و پسنیده دانست و بر لزوم انجام این کار تاکید کرد.

زاهدی مردم کردستان را مردمانی خیرخواه دانست و افزود: قطعا در جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شاهد حضور باشکوه مردمان این خطه خواهیم بود.

وی با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان و همچنین جشن گلریزان بیان داشت: یکی از سنت‌های ماه میهمانی خدا، دستگیری از نیازمندان است که در این راستا زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد نیز نباید در این ماه پرخیر و برکت از ذهن مردم خیر کردستانی فراموش شوند.

استاندار کردستان ضمن اعلام حمایت قاطع خود از جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد: با آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد از زندان در حقیقت یک خانواده از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا می‌کند..

انتهای پیام / م ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.