سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موضع سیاسی مکرون در قبال ایران چیست؟

مشاور سیاست خارجی "امانوئل مکرون" درباره موضع او در قبال ایران توضیح داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو؛ "اورلین لشوالیه"، مشاور سیاست خارجی "امانوئل مکرون"، رئیس جمهور منتخب فرانسه، به تشریح دیدگاه وی در قبال موضوعات متعدد بین‌المللی پرداخت.

وی در این باره گفت: به عقیده مکرون، ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بحران در خاورمیانه و تضعیف اتحادیه اروپا پس از برکسیت از چالش‌های مهم بین‌المللی هستند. 

به گفته مشاور سیاست خارجی مکرون، رئیس جمهور منتخب فرانسه از حامیان "جهانی‌سازی" است و برای نزدیک‌تر کردن هرچه بیشتر جامعه جهانی به یکدیگر تلاش می‌کند.

با این حال، وی درمورد ایران موضع‌گیری روشنی از خود نشان داده است اما مشاور وی می‌گوید: "مکرون علاقمند به حفظ توافق هسته‌ای ایران و اجرای دقیق و کامل آن است. وی در برنامه‌های دولت خود از گشایش درها به روی ایران حمایت کرده است؛ اما در عین حال خواستار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای و کمک این کشور به حفظ ثبات در منطقه شده است."

مکرون هفته آینده رسما کلید ورود به کاخ الیزه را در دست می‌گیرد و برنامه‌های دولت خود را در عرصه داخلی و بین المللی به اجرا می‌گذارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
ما باید به خدا ودین خود و شرف و حیثیت ایرانی خود متکی باشیم وتانابودی کامل کفار از پای ننشینیم و هیچ اعتمادی به کفار ووابستگان خائنشان که برمسسلمین حکومت می کنند ومسلمانان رادچار تفرقه نموده اند نداشته باشیم
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
شاید بد نباشه
جعفر
۰۶:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
بابا بذارید بیاد سر کار اونوقت از بندگان خدا شروع کنید به ایراد گرفتن.
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
این شخص هم مثل بقیه حاکمان کشورهای غربی قابل اعتماد نیست مخصوصا این یکی که از شوهرش!!!!خط میگیرد واختیاری ندارد.