سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

مرز ما عشق است

از مجموعه شعری «مرز ما عشق است» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ با حضور مادر حجت‌الاسلام شهید مطفی خلیلی شهید مدافع حرم، کتاب مجموعه شعر آیینی و انقلابی «مرز ما عشق است» اثر سید محمدمهدی شفیعی، در دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی شد.

پس از رونمایی از این کتاب شعرایی همچون عبدالرحیم سعیدی‌راد، ناصر فیض، مهدی سیار، علی داودی و مرتضی حیدری آل‌کثیر به نقد آن پرداختند.

سید محمدمهدی شفیعی در این مراسم با بیان اینکه این مجموعه از الطاف الهی و اهل‌بیت(ع) است و خداوند لطف خود را به وسیله ابزارهای انسانی عرضه می‌دارد، گفت: کتاب را به شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی تقدیم می‌کند. برادر طلبه‌ام که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

وی درباره عملکرد شاعر در این کتاب توضیح داد: در این مجموع شتا‌ب‌زده عمل شده است. در برخی از اشعار شاعر می‌توانست از تعدادی ابیات و مصراع بگذرد و یا اینکه تأملی بیشتر داشته تا تعداد اشعار بیشتر شود و مجموعه شعر را با اشعار بیشتری به چاپ برسانیم.

ناصر فیض دیگر شاعری که در این مراسم حضور داشت هم با اشاره به اینکه عملکرد شاعر در این کتاب خوب بوده است،‌ گفت: با توجه به آنکه شاعر طلبه است و دروس مربوط به حوزه را خوانده و رشته تخصصی او ادبیات نبوده است، عملکرد خوبی را از او شاهد هستیم.
 
انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.