سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اکران فیلم "جشن تولد" در مشهد

با حضور عوامل و بازیگران خارجی فیلم "جشن تولد"، از سازندگان این فیلم در سینما آفریقا مشهد تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مجتبی رزم آرا مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه هدف از برگزاری این مراسم را حمایت از آثار فرهنگی، ارزشی و هنری ذکر کرد و گفت: این فیلم با اکران خصوصی ویژه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای انجام شد.

وی افزود: در این مراسم بیش از ۶۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و ۲۰۰ نفر از اعضای خانواده‌های شهدای مدافع حرم حضور داشتند و این فیلم اثری موفق در ادای دین به مدافعان حرم و بازنمایی واقعیت‌های زندگی دردناک مردم سوریه است.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه گفت: جشن تولد نخستین ساخته سینمایی عباس لاجوردی مستندساز سینماست که محتوای «ایران هراسی» را در کنار دیگر مستندهای دیدنی خود در پرونده سینمایی اش دارد یک فیلم مذهبی، انسانی است و کوششی برای نمایش گوشه‌ای از رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان حرم در سرزمین خون و آتش، سوریه است.

رشیدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم مرتب در تلاش هستند توسط رسانه‌ها تصویر بدی از اسلام نشان دهند و مسلمانان را به جان هم بیندازند گفت: همین دلیل ما نباید دست روی دست بگذاریم تا آن‌ها در این راه از ما پیشی گرفته و هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

در این مراسم از خانواده دو تن از شهیدان مدافع حرم، سردار حسین فدایی و حسین محرابی تقدیر شد.

گفتنی است؛ اکران فیلم 'جشن تولد ' به کارگردانی عباس لاجوردی، نویسندگی محسن زمانی و تهیه کنندگی مهدی فیوضی در سینما هویزه مشهد در حال اکران است.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.