سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12هزار مورد با سامانه 197 نیروی انتظامی ایلام تماس برقرار شد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت:در هشت ماهه سال جاری با برقراری 12 هزار و 655 مورد تماس برای گزارش، انتقاد، شکایت و تشکر با سامانه 197 نیروی انتظامی این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ کریم نصرالهی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت:در هشت ماهه سال جاری 12 هزار و 655 مورد تماس با سامانه 197 برقرار شد که از این تعداد پنج هزار و 993 مورد آن قابل رسیدگی ، چهار هزار و 376 مورد پاسخگویی و راهنمایی و 2 هزار و 290 مورد نیز در حوزه انتظامی نبوده که به نهادهای مربوطه ارجاع داده شده است.

نصرالهی افزود: همچنین در این مدت تعداد یک هزار و 582 مورد انتقاد صورت گرفت که سهم 26 درصدی از کل پیام ها را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد:این سامانه با حفظ امانت داری درخواست های مردمی، به عنوان یکی از رده های نظارتی نیروی انتظامی و با نهادینه ساختن شعار خود مبنی بر مردم پلیس ما باشند، خدمات مضاعف خود را برای خدمتگزاری به مردم در چهار حوزه انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تشویق دسته بندی و مورد بررسی قرار می دهد.
 
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت:  تعداد شکایت در سال جاری 24 مورد بوده که سهم کمتر از یک درصد را از کل پیام های قابل رسیدگی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/با

سامانه 197 نیروی انتظامی یک سازمان پاسخگو در خدمت آحاد مردم  است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.