نصرالهی افزود: همچنین در این مدت تعداد یک هزار و 582 مورد انتقاد صورت گرفت که سهم 26 درصدی از کل پیام ها را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد:این سامانه با حفظ امانت داری درخواست های مردمی، به عنوان یکی از رده های نظارتی نیروی انتظامی و با نهادینه ساختن شعار خود مبنی بر مردم پلیس ما باشند، خدمات مضاعف خود را برای خدمتگزاری به مردم در چهار حوزه انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تشویق دسته بندی و مورد بررسی قرار می دهد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تعداد شکایت در سال جاری 24 مورد بوده که سهم کمتر از یک درصد را از کل پیام های قابل رسیدگی به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/با