سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

10 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای تقویت آب روستایی شهرستان دیر

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر استان بوشهر از اعتبار 10 میلیارد و 200 میلیون ریالی برای بهسازی؛ نوسازی و تقویت آب روستایی شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عباس جاوید روز دوشنبه با بیان اینکه  در سال جاری 10 میلیارد و 200 میلیون ریال برای بهسازی، نوسازی و تقویت آب روستایی شهرستان دیر هزینه شد، افزود: راه اندازی یک حلقه چاه در تنگ دوراهک با اعتبار چهار میلیارد ریال به طول 300 متر خط انتقال و نصب الکترو پمپ و 300 متر خط انتقال کابل برق و احداث و بهره برداری پمپ برق برای چاه روستای لمبدان بالایی و حاجی آباد از جمله این طرح هاست.

وی اضافه کرد: حفر یک حلقه چاه در روستای شهنیا و احداث پست برق و خط انتقال به طول 1200 متر و فنس کشی دور چاه و 20 مورد بازسازی انشعابات، توسعه 400 متر لوله کشی آب روستای لمبدان پایینی. توسعه و نوسازی 100 متر شبکه، جابجایی انشعابات خانگی لمبدان پایینی با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون ریال از دیگر برنامه های این اداره در این مدت است.

مدیر آّب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر استان بوشهر یادآور شد: با تعویض پمپ آب هم اکنون مشکل آب روستای جمرک در خط میانی برطرف شده است.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.