سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طارمی: خوشحالم اولین هت تریک ام را برای پرسپولیس انجام دادم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آماده بودم اشتباه بازی با الریان را جبران کنم و به همین دلیل خوشحالم که برای نخستین بار هت تریک کردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و الوحده درباره این بازی بیان کرد: تمام توان خود را برای پیروزی به کار گرفتیم. می‌دانستیم نقطه ‌ضعف الوحده، دفاع این تیم است و به همین دلیل آن ها را پرس کردیم. در 20 دقیقه اول به 2 گل رسیدیم و موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی هم داشتیم که از دست رفت.

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم گل خیلی بدی خوردیم اما خدا را شکر در نهایت 4 بر 2 پیروز شدیم و هوادران را خوشحال کردیم.

طارمی درمورد پرتاب اشیاء از سوی هواداران بیان کرد: این کار را تایید نمی‌کنم اما نباید برای پرتاب چند شی ء این همه حاشیه درست شود. این مسائل جزء هیجان های بازی بود اما امیدوارم دیگر تکرار نشود.

وی درمورد هت تریک خود برابر الوحده تصریح کرد: خوشحالم که اولین هت‌تریک رسمی‌ام را در یک بازی مهم انجام دادم. آماده بودم اشتباه بازی با الریان را جبران کنم و خدا را شاکرم که تیمم صعود کرد.

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الوحده درباره ادامه رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا و تغییر و تحول تیم‌ها در مراحل  بعدی گفت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و باید ببینیم در بازی با لخویا چه اتفاقی می افتد؟ برای صعود به یک چهارم نهایی باید این بازی را ببریم و پس از آن درمورد ادامه راه با باشگاه صحبت کنیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حمد سلمانی پور کوتی
۱۰:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
استقلالی هستم ولی تبریک به پرسپولیس بخاطر این برد و صعود شیرین *
اگه به اخبار رسانه های کشورمان در هفته های ماقبل توجه کنید همه از تبانی الریان و الهلال صحبت میکردنند با اون بازی ( الهلال- الریان)همه ملت ایران متوجه بازی جوانمردانه دیگر باشگاههای جهان شدن پس دیگر به خود اجازه ندهیم به دیگر کشورها تهمت تبانی بزنیم
حمد سلمانی پور کوتی
۰۷:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
استقلالی هستم ولی تبریک به پرسپولیس بخاطر این برد و صعود شیرین *
اگه به اخبار رسانه های کشورمان در هفته های ناقبل توجه کنید همه از تبانی الریان و الهلال صحبت میکردنند با اون بازی ( الهلال- الریان)همه ملت ایران متوجه بازی جوانمردانه دیگر باشگاههای شدن پس دیگر به خود اجازه ندهیم به دیگر کشورها تهمت اتهام بزنیم