سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برقراری امنیت مهمترین هدف پلیس

تامین و برقراری امنیت مطلوب در سطح جامعه مهمترین هدف پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در نشست با مسئولان حوزه سرپرستی و روسای شعب بانک ملی شهرستان های قائم شهر و سوادکوه ، به نقش تعامل و همکاری دستگاه ها و کار گروهی منسجم در ایجاد امنیت در جامعه پرداخت .

وی در دیدار با مسئولان سرپرستی شعب بانک ملی گفت: امنیت یکی از مهم ترین مولفه های زندگی اجتماعی انسان محسوب می شود و در سایه امنیت جامعه موفق و کارآمد خواهد بود به همین دلیل تأمين و برقراري امنيت مطلوب در سطح جامعه مهمترين هدف پليس است.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر مشاركت مردم در امنيت عمومي را بسيار مهم و اثر بخش دانست و گفت: گسترش و تقويت تعاملات و ارتباطات پليس و نهادهای متولی نظم و امنيت و استفاده از ظرفيت های مردمی علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضايت عمومی اثر گذار خواهد بود.

سرهنگ محمد ولی مرادی از امنيت به عنوان محصول کار گروهي نام برد و افزود: در کارگروهی وظايف اعضا گروه مشخص و تعريف شده است و امروز هر نهاد يا ارگان و يا حتی افراد جامعه بايد به اين فکر کنند که نقش آنها در تدبير امنيت اين جامعه چيست؟

وی داشتن تعامل و همکاری با يکديگر را رمز موفقيت دانست وگفت :زمانی موفق هستيم که کنار هم يار و ياور يکديگر باشيم نه در مقابل هم، توصيه های پليس را جدی بگيريم و به ديگران اصول امنيتی و حفاظتی را هم در جامعه و هم در بانک ها برای خود و برای دیگران بیاموزیم.

وی به ارتقاء امنيت اجتماعی و ایجاد بستر مناسب برای كيفی سازی ماموريت های پليس اشاره کرد و افزود : ارتقاء امنیت اجتماعی از اولويت های مجموعه انتظامی شهرستان برای افزايش رضايت مندی شهروندان است و از پاسخگويی، مردم مداری و ارتقاء حقوق شهروندان به عنوان مهمترين شاخصه های تكريم ارباب رجوع در مجموعه انتظامی شهرستان ياد كرد.

انتهای پیام/آ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.