سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تدوین مصوبه پیشنهادی ارائه تسهیلات به سیل‌زدگان

رئیس مجمع نمایندگان فارس از تدوین مصوبه پیشنهادی ارائه تسهیلات به سیل‌زدگان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا انصاری رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به تدوین مصوبه پیشنهادی ارائه تسهیلات به سیل‌زدگان استان گفت: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان‌ قیمت در این مصوبه لحاظ شده است.
 
انصاری با بیان اینکه براساس این مصوبه هزار و 63 میلیارد و 668 میلیون ریال برای تاسیسات زیربنایی و منازل روستایی و شهری خسارت دیده در نظر گرفته شده است، افزود: این اعتبار از منابع ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران تامین می‌شود.
 
وی ادامه داد: 340 میلیارد ریال از این اعتبار شامل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای بازسازی تاسیسات زیربنایی است.
 
انصاری با بیان اینکه 2 هزار و 405 میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت قرار داده شده است، اظهار کرد: این تسهیلات توسط بانک مرکزی و با معرفی بنیاد مسکن و استانداری برای بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی، اماکن شهری و روستایی و تامین لوازم خانگی مردم ارائه می‌شود.
 
وی بیان کرد: سود این تسهیلات برای مناطق روستایی 4 درصد است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: بازپرداخت سود تسهیلات در مناطق روستایی 15 ساله و سود آن برای مناطق شهری 5 درصد و بازپرداخت آن 5 تا 7 ساله است.
 
وی با بیان اینکه این مصوبه باید در هیئت دولت تصویب شود، گفت: پس از تصویب با امضای معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.