سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

19 اردیبهشت، روزی به نام خوزستان

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روزی به نام خوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: 19 اردیبهشت 1396 به عنوان روز خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شده است.

محمد جوروند اظهار کرد: در این نمایشگاه 2 غرفه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اختصاص دارد که تصمیم داریم.
 
جوروند بیان کرد: در یکی از این غرفه‌ها یک نمایشگاه و در غرفه دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره ارشاد خوزستان از جمله اجرای موسیقی عربی به سرپرستی باسم حمادی انجام می گردد.
 
وی افزود: همچنین از برگزیدگان جام باشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان دزفول و رامهرمز که مقام کشوری به دست آورده‌اند و از برگزیدگان جشنواره شعر فجر و ملک‌الشعرای بهار و انجمن قلم شهرزاد  تقدیر می گردد.
 
جوروند اضافه کرد: در این نمایشگاه  از مجموعه شعر پرواز تا بی‌کران نوشته نواب ملائی با موضوع مدافعان حرم، کتاب تحقیقی از خوزستان و خوزستانی‌ها نوشته دکتر عباس امام، کتاب پژوهشی 60 سال رادیو و تلویزیون نوشته علی‌نقی طاهری، کتاب نگاهی به شیوه‌های آموزش موسیقی در ایران نوشته ناصر آرایی و مجموعه شعر برق ‎رگ‎ها بر پولاد دریا سروده قاسم آهنین‌جان رونمایی خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: سخنرانی دکتر ولی‌الله شجاع‌پوریان با موضوع خوزستان‌شناسی و شاهنامه‌خوانی از دیگر برنامه‌های خوزستان در این نمایشگاه است.

 وی همچنین گفت: نمادهایی از خوزستان مثل تابلوهای باستانی، آثار و طرح‌های‎ هنرهای تجسمی را در نمایشگاه ارایه خواهیم کرد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.