سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ و بقای انقلاب اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است

امام‌جمعه شهرستان دهلران گفت:حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،امام‌جمعه شهرستان دهلران به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل شهدای شهرستان دهلران از خانواده این شهیدان دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.
 حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  امام‌جمعه شهرستان دهلران در این دیدارها با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده معظم شهدا بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است.
  حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  افزود: خانواده شهدا میراث داران واقعی انقلاب اسلامی و نماد مقاومت اسلامی می‌باشند که جوانان و فرزندان خود را درراه خداوند و اسلام ناب محمدی (ص) تقدیم کرده‌اند.
موسوی  ادامه داد: لازم است فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای آن به نسل‌های جدید انتقال یابد.
محمود خدای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران هم در این دیدارها با تقدیر از نقش خانواده معظم شهدا در تداوم راه و نهضت انقلاب اسلامی گفت: همه کارکنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از فرصت ایجادشده برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ با  
 

دیدار امام‌جمعه و رئیس بنیاد دهلران با خانواده‌های معزز شهدا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.