سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ آغاز می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آزمون دوره‌های کاردانی و نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و موسسات غیر‌دولتی و غیر‌انتفاعی از روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۶ از طریق شبکه سایت سازمان سنجش و آموزش کشور شروع و در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد.
 
وی بیان کرد: دفترچه راهنما روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی همزمان با شروع ثبت‌نام در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت.
 
توکلی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه کامل دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند و با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود لذا داوطلبان ضرورت دارد به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند.
 
وی تأکید کرد: داو‌طلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر‌انتفاعی و غیر‌دولتی هستند لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۵۱ هزار ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور پرداخت کنند.
 
توکلی عنوان کرد: پذیرش در برخی از کد‌رشته‌های امتحا‌نی آزمون مذکور منحصراً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و اطلاعات کامل این دسته از کد‌رشته‌ها در دفترچه راهنما ثبت نام درج شده است.
 
وی ادامه داد: آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها به صورت با آزمون است در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۹۶ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سجاد
۱۹:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
چه عجب یه اشاره ای هم به فنی وحرفه ای کردید احسنت به شما البته در گوشه چشم اشاره کردید بازم ممنون