سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

چادگان میزبان مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان استان اصفهان

مدیر آموزش و پرورش چادگان از برگزاری رقابت‌‌های قهرمانی دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد بیاتی  امروز در جلسه هماهنگی مسابقات دو صحرانوردی استان در این شهرستان اظهار کرد: این مسابقات 20 اردیبهشت ماه در بخش پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان چادگان برگزار می‌شود.

وی در خصوص مسیر برگزاری این رویداد ورزشی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رده سنی متوسطه اول 4 کیلومتری و متوسطه دوم مسیر 5 کیلومتری  با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش چادگان عنوان کرد: با توجه به اینکه مسابقات دو صحرانوردی استان با کیفیت بالا دراین شهرستان برگزار شده بود ادارات آموزش و پرورش استان پیشنهاد دادند که مسابقات در سال جاری نیز به میزبانی چادگان برگزار شود.

بیاتی در پایان افزود: با توجه به اینکه اکثریت شهرستان‌های استان آمادگی خود را جهت شرکت در این مسابقات اعلام کرده‌اند، این مسابقات با حضور 200 دونده در سطح خوبی برگزار خواهد شد.

معاون فرماندارچادگان نیز در این جلسه اظهار داشت: به منظور برگزاری مطلوب و شایسته مسابقات دو صحرانوردی که به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد کلیه ادارات شهرستان، همکاری‌های لازم را انجام خواهند داد تا این مسابقه به نحو شایسته و خوب برگزار شود.

کورش موگویی تصریح کرد: فرمانداری شهرستان چادگان با هماهنگی ادارات شهرستان ، راهور و نیروی انتظامی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام خواهد داد.

 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.