سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرسلیم در نمایشگاه کتاب:

دولت باید در زمینه انتقال فناوری و کتابخوانی کمک کننده باشد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت در ترویج مسئله کتابخوانی کمک کننده خواهد بود و برگزاری این نوع نمایشگاه ها تشویقی برای مردم است.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشتاقیم که شاهد رشد کتابخوانی در سطح کشور باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوه‌های نوین دسترسی به اطلاعات حاصل شده متاسفانه تمایل و رغبت به کتابخوانی کاهش یافته است بر این اساس باید تحولی در صنعت نشر حاصل شود تا کتاب از صورت کاغذی به شکل الکترونیک انتشار یابد.

میرسلیم خاطرنشان کرد: باید مطالعه کتاب را اشاعه و ترویج داد، همچنین نباید به این موضوع تنها در میان دانشگاهیان و  دانش‌آموزان توجه کرد بلکه همه مردم باید به کتابخانه‌ها مراجعه کنند و فرهنگ کتابخوانی ترویج و توسعه یابد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنده همواره مشغول مطالعه و بررسی هستم اما  به برخی کتاب‌ها به لحاظ بررسی و نگاه ویژه، توجهی خاص دارم. 

وی یادآور شد: همواره مشوق اشاعه فرهنگ مکتوب بوده‌ایم و آن را جز مسائل حائز اهمیت می‌دانیم که البته در آینده کشور مدنظر قرار گیرد. همچنین باید به پیشرفت‌های فناوری توجهی ویژه داشت و آنچه مربوط به انتقال فناوری اطلاعات و افزایش آگاهی عمومی است باید توسعه یابد.

میرسلیم اضافه کرد: دولت در ترویج مسئله کتابخوانی کمک کننده خواهد بود و برگزاری این نوع نمایشگاه ها تشویقی برای مردم است. غرفه‌های این نمایشگاه نشانه مطلوبی است و امیدوارم شاهد رشد نشر در کشور باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، میرسلیم ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.