سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

نماد مسابقات والیبال با حضور وزیر ورزش در اردبیل رونمایی می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پرده برداری از نماد مسابقات والیبال امیدهای آسیا «المان» در روز اختتامیه این بازی‌ها با حضور وزیر ورزش و جوانان در اردبیل انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج افزود: پرده برداری از المان مسابقات والیبال امیدهای آسیا با حضور وزیر ورزش و جوانان در اردبیل انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه المان این مسابقات تکمیل و پرده برداری از آن انجام نشده است، افزود: قرار بود با حضور وزیر ورزش و جوانان دراولین دیدار تیم ملی ایران این پرده برداری انجام بگیرد که عدم حضور وزیر در اولین دیدار مسابقات، پرده برداری این المان به مراسم اختتامیه مسابقات موکول شد.

بهتاج در خصوص حضور پرشور علاقه مندان در ورزشگاه گفت: حضور پرشور تماشاگران نشان از علاقه مردم این منطقه به ورزش می‌باشد که با تشویق‌های بی امان تیم ملی کشورمان، کار را برای حریفان ایران دوچندان سخت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسئولین فدراسیون جهانی والیبال از این حضور پرشور تماشاگران اردبیلی شگفت زده شده‌اند که این حضور دلگرمی برای مسئولین برگزاری مسابقات به حساب می‌آید و امیدواریم به پشتوانه این حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بتوانیم میزبانی سایر مسابقات ورزشی را برای استان اردبیل کسب کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.