سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج،

کنگره 5400 هدفی برای مقابله با تهدیدات نرم

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مقابله با تهدیدات نرم از جمله اهداف مهم کنگره 5400 شهید است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، درنشست هماهنگی برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: تکریم از شهدا و برگزاری یادواره شهدا از جمله راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سرهنگ حسینی به برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: قرار است سال آینده نیز کنگره 5400 شهید استان با محوریت تدوین آثاری از زندگی نامه شهدا برگزار شود.

وی از وجود 28 کمیته در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر کنگره 5400 شهید استان خبر داد و افزود: انجام این مهم با هم اندیشی جامعه پژوهشی و دانشگاهی استان میسر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوهای آن به جامعه و نسل جدید، ایجاد قابلیت، ظرفیت سازی و ارتقاء آمادگی لازم برای مقابله با جنگ نرم را مهمترین اهداف برگزاری این کنگره برشمرد.

وی درپایان به وجود 10 یادواره در استان اشاره کرد و کمیته رسانه، کمیته جمع آوری، کمیته اطلاع رسانی ، کمیته نشر و... را از جمله کمیته های کنگره خواند.

استان کردستان 5400 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.


انتهای پیام / م ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.