سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

فعالیت تبلیغی 900 مبلغ به مناسبت نیمه شعبان در استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: به مناسبت نیمه شعبان 900 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه جشن نیمه شعبان فصل نیایش و مهدویت  است از برگزاری این جشن در 700 مسجد در استان خبر داد و افزود: در هزار و 500 هیئت مذهبی برنامه های ویژه جشن نیمه شعبان برگزار می شود.

حجت الاسلام دشتکی همچنین مناسبت‌های مذهبی و دینی را یکی از امتیازات فرهنگی در نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: ماه رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان فصل نیایش در فرهنگ اسلامی به شمار می‌روند.

وی از برگزاری 15 گفتمان دینی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: احیای نیمه شعبان یکی از اقدامات ویژه‌ای است که از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز اهتمام ویژه‌ای برای انجام این اقدام در سطح استان و شهرستان‌ها داریم.

دشتکی با بیان اینکه علاوه بر اعزام 900 مبلغ 20 مبلغ متخصص نیز به شهرستان‌ها اعزام خواهند شد، ادامه داد: یکی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی پوشش مناطق محروم است.
 
وی همچنین احیای مساجد، هیأت‌های مذهبی، برنامه‌های قرآنی و اعزام مبلغان را از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای پوشش مناطق محروم عنوان کرد و گفت: مناطق محروم به طور ویژه مورد توجه قرار خواهند گرفت.
 
انتهای پیام/ ص 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.