سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دانشجو نباید ابزار سوء استفاده برخى نامزدهای انتخاباتی شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران با اشاره به جو انتخاباتى کشور گفت: دانشجویان باید مراقب باشند تا ابزار برخى نامزدهای انتخابات براى رسیدن به اهداف خود نشوند.

على جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش تشکل‌های دانشجویی در ایجاد دیدگاه سیاسى و فعالیت هاى انتخاباتى دانشجویان عنوان کرد: علوم‌پزشکی تهران آماده است تا از تشکل‌های دانشجویی و برنامه‌هایی که این تشکل‌ها در زمینه انتخابات دارند حمایت کند.

وی ادامه داد: این تشکل‌ها می‌توانند با دعوت کاندیدا‌ها یا نمایندگان آن‌ها در دانشگاه فضای نشاط بخش و مناسب را براى دانشجویان فراهم کرده و ما از این برنامه‌ها حمایت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران با اشاره به نقش مهم دانشجویان در انتخابات و آینده کشور عنوان کرد: دانشجو باید اصالتاً در مورد این قبیل موضوعات حساس باشد و تلاش کند تا با کامل کردن اطلاعات خود تحلیل و دیدگاه سیاسی پیدا کند البته دانشجویان کشور ما خود خواستار این موضوع هستند.

وی تاکید کرد: دانشجو نباید ابزار باشد تا برخی افراد اهداف خود را از طریق آن‌ها پیش ببرند، کاری که ما می‌توانیم در دانشگاه بکنیم این است که وقتی دانشجویان رشته هاى مختلف و تشکل هاى دانشجویى در زمینه موضوعاتى مانند انتخابات، دیدگاه و آینده سیاسى کشور برنامه هاى خود را اعلام می‌کنند، از آن‌ها حمایت کرده و شرایط را براى اجراى این برنامه‌ها فراهم و کار را تسهیل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: امیدواریم در روزهای باقی مانده دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی علوم پزشکی تهران کمی جدی‌تر وارد موضوع انتخابات شوند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.