سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرسلیم در جمع خبرنگاران:

من همیشه پدیده بوده‌ام/به همه دولت‌ها نقد داشته‌ام

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مناظره اول از نحوه برخورد نامزدها با یکدیگر بهت‌زده شدم تصور نمی‌کردم در این سطح از مناظرات چنین مقابله‌ و مناظره‌ای صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اتمام برنامه پاسخ به جوانان با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به رفع معضل حاشیه‌نشینی اظهار داشت: مسائل مربوط به آسیب اجتماعی و حاشیه‌نشینی از دو طریق قابل جبران است بر این اساس باید با استفاده از اقدامات ضربتی این بحران را مهار کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در مرحله دوم باید حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی را به صورت ریشه‌ای شناسایی کرد به این معنا که مبنای آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. بدیهی است این مسئله به سوء تدبیر و مدیریت دولت مربوط می‌شود لذا معتقدم با استفاده از نیروهای فعال و متخصص جوان می‌توان این نوع مشکلات را چاره‌جویی کرد خوشبختانه در این زمینه تجربیات قابل قبولی وجود دارد که باعث شده آنچه مدعی آن هستیم را عملیاتی کنیم.

میر سلیم با اشاره به جایگاه جوانان در کشور تصریح کرد: آینده در دست جوانان است پیش‌بینی می‌کنم دولت بنده دولت جوانی خواهد بود و از جوانان پر شور و متخصص استفاده خواهم کرد چرا که معتقدم امور باید به دست جوانان اداره شود.

وی درباره نگاه امام راحل به مستضعفان و محرومان یادآور شد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران معتقد بود تا زمانی که استضعاف و محرومیت در کشور حاکم باشد پیشرفت میسر نخواهد بود بر این اساس باید در گام اول به محرومیت در زمینه اقتصادی، اجتماعی و غیره توجه کرد اما اگر در این زمینه بی‌اعتنایی صورت گیرد راه به جایی نخواهیم برد بر این اساس معتقدم باید محرومیت را به صورت ریشه‌ای چاره‌جویی کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه در مناظره روز جمعه از شما به عنوان پدیده مناظره یاد شد نظر شما در این باره چیست، متذکر شد: تشخیص مردم به این صورت بوده که بنده به عنوان پدیده شناخته شدم اما البته همواره پدیده بوده‌ام. مدتی لازم بود بدون سر و صدا مشغول به انجام اموراتی باشم که ادعای بنده مبتنی بر عملکرد واقع شود نه ذهنیات.

میر سلیم ادامه داد: در مناظره اول از نحوه برخورد نامزدها با یکدیگر بهت‌زده شدم تصور نمی‌کردم در این سطح از مناظرات چنین مقابله‌ و مناظره‌ای صورت گیرد اما مناظره دور روز گذشته دارای جو سالم‌تری بود و حقایق بهتری مطرح شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر اینکه انتقاد‌های شما به روحانی برای دفاع از جناح سیاسی بود یا دلیل دیگری داشت، افزود: نقد بنده در تمامی دولت‌ها وجود داشته در ابتدا نیز به این انتقاد با دلسوزی همراه بوده و در بسیاری موارد به صورت محرمانه مطرح شده است اما امروز مردم در صحنه انتخاب مردم هستند و آن‌ها باید آگاهانه به نامزد مورد نظر خود رأی دهند بر این اساس اگر مسئله‌ای مطرح می‌شود به معنی توهین به نامزدها نیست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: احترام به دیگران بسیار حائز اهمیت است و در جایگاه خود محفوظ می‌باشد در عین حال ضعف‌های مدیریتی باید مطرح شود تا مردم بدانند دولت‌های گذشته چه اقدامی کردند و دولت‌های جدید چه برنامه‌هایی خواهند داشت.

انتهای پیام /

برچسب ها: انتخابات ، میر سلیم ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.