سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تشکیل قرار گاه پیشرفت و آبادانی

مسوول بسیج سازندگی سپاه استان گفت : بمنظور ایجاد اشتغال ، ارتقا سطح فرهنگی ، سلامت ، رشد و ارتقا ظرفیتهای انسانی و طبیعی در مناطق محروم ، قرار گاه پیشرفت و آبادانی در استان تشکیل شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  حمید رضا اله بداشتی به خبرنگاران گفت: در حال حاضر توجه به چرخه تولید، توزیع و مصرف با در نظر گرفتن ظرفیتهای بومی - محلی در سه دهستان دستجرد، چوقور، الموت غربی پایین در حال پیگیری است.
 
وی افزود: آبادانی، احداث زیر ساختهای مورد نیاز و ایجاد فرصتهای شغلی جدید از جمله فعالیتهایی است که در این دهستان‌ها انجام می‌شود.
 
مسسول بسیج سازندگی استان گفت: قرار گاه پیشرفت و ابادانی به منظور تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در امر سازندگی، عمران، ابادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دو ر. افتاده و محروم کشور و نیز بر قراری امنیت پایدار مردمی و بستر سازی خدمات رسانی بیشتر نظام و استفاده‌ی حداکثری از ظرفیتهای استان در معرفی هزار نقطه اباد بعنوان الگو در کشور ایجاد می‌شود.

اله بداشتی افزود: از سال ۹۲ تا کنون بیش از ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در حمایت از اشتغال به دو هزار و ۸۹۶ نفر پرداخت شده است.
 
مسسول بسیج سازندگی استان اضافه کرد: بهسازی و زیبا سازی ۲۵۰ باب مدرسه، اجرای طرح سواد اموز‌ی برای ۸۵۶ نفر و ارایه خدمات پزشکی برای بیش از ۳۸ هزار نفر از جمله فعالیتهای جهادگران در مناطق محروم است.
 
 انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.