سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری شب شعر و خاطره جشن رمضان در شهرهای مازندران

شب شعر و خاطره جشن رمضان در شهرهای مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری ویژه برنامه شب شعر، خاطره و داستان سرایی با موضوع قصص قرآنی در قالب جشن رمضان به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در این برنامه، علاوه بر شعر خوانی، خاطره و داستان سرایی چهره های جوان و با استعداد، آثار آنها نیز به مردم معرفی می شود، افزود: این ویژه برنامه با رویکردی دستاورد محور برگزار خواهند شد.

جاودانی ایجاد شور و نشاط با ارائه دستاوردهای قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان در سراسر استان را مهمترین هدف برگزاری برنامه هایی در قالب جشن رمضان دانست و گفت: این برنامه با بهره مندی از ظرفیت حداکثری ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستانها وموسسات تابعه و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان و انجمن شعر شهرستانها برگزارمی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برگزاری سه محفل شعر خوانی، خاطره و داستان سرایی ویژه ماه رمضان در دستور کار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری،بهشهر،بابل،قائمشهر،نور،محمود آباد،نوشهر و تنکابن قرار گرفت، افزود: سایر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرهای استان نیز به برگزاری ٢محفل اهتمام دارند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.