سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تراکتورسازی اجازه جذب بازیکن را دریافت کرد

باشگاه تراکتورسازی بعد از پایان نقل و انتقالات اجازه جذب بازیکن آزاد را دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تراکتورسازان به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند و آنها اجازه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات را ندارند. 

البته باشگاه تراکتورسازی بعد از اظهارات مسئول کمیته وضعیت بازیکنان به جذب بازیکن برای فصل بعد امیدوار شدند. 

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته وضعیت بازیکنان درباره این مطلب گفت: باشگاه تراکتورسازی با دو محرومیت از سوی فیفا و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مواجه است و براین اساس این باشگاه نمی تواند در نقل و انتقالات بازیکنی جذب کند. البته این تیم تبریزی بعد از نقل و انتقالات اجازه جذب سه بازیکن آزاد را دارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: تراکتورسازی چند پرونده شکایت در فیفا دارد و تا زمانی که با شاکیان خارجی خود نتواند به توافق برسد اجازه جذب بازیکن ندارد اما در پایان نقل و انتقالات می تواند سه بازیکن آزاد بگیرد و از آنها در فصل هفدهم استفاده کند. 

وثوق احمدی درباره وضعیت دو بازیکن سرباز تراکتورسازی بیان کرد: من اطلاعی از جزییات  قرارداد نوراللهی و عالیشاه با باشگاه تراکتورسازی ندارم تا در این باره توضیح بدهم. به هر حال این دو بازیکن سرباز نمی توانند بازی کنند اما اجازه حضور در تمرینات تراکتورسازی را دارند و خدمت سربازی شان محاسبه می شود. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر باشگاه تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و تاکنون هم فیفا نامه ای بر رفع محرومیت  این باشگاه به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.