سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری ورک شاپ نقاشی سپاس معلّم در بهشهر

به مناسبت گرامیداشت هفته معلّم ورک شاپ نقاشی در عباس آباد بهشهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اعلام کرد، به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلّم، ورک شاپ نقاشی با عنوان سپاس معلّم با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بهشهر در مجموعه تاریخی و تفریحی عباس آباد بهشهر برگزار شد .

فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و همچنین هفته گرامیداشت تجلیل از مقام معلّم در این ورک شاپ از اساتید و مربیان هنر تجلیل و تقدیر کرد .

در متن تقدیر از این اساتید چنین آمده است :

استاد و معلم گرانقدر ؛

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم.

از تلاش های ارزشمند شما در عرصه فرهنگ و هنر بویژه برگزاری ورک شاپ نقاشی« سپاس معلّم » صمیمانه تقدیر می گردد.

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.