سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اختصاص 220 میلیارد ریال به دهیاریهای شهرستان بستان آباد

بخشدار مرکزی شهرستان بستان آباد از اختصاص 220 میلیارد ریال به دهیاریهای شهرستان در طول دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سامع نصایح بخشدار مرکزی شهرستان بستان آباد گفت: بخشدار مرکزی بستان آباد در این جلسه با بیان این که دولت تدبیر امید 220میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان اختصاص داده است گفت : متاسفانه سیاه نمایی و بد اخلاقی های انتخاباتی موجب کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد.
 
وی گفت:محرومیت زدایی از روستا ها بزرگترین دستاورد دولت یازدهم است.   
 
بخشدار مرکزی بستان آبادافزود : عده ای از مسوولان نهاد ها بدون این که اطلاعات و آماری داشته باشند دستاورد های دولت در محرومیت زدایی از روستا ها را زیر سووال می برند که این امر قطعا موجب خوشحالی دشمنان نظام می گردد .
 
سامع نصایح خاطر نشان کرد :در چهار سال اخیر فقط در روستا های کرگان از محل اعتبارات واریزی به دهیاری  این روستا نه میلیارد و 854 میلیون ریال برای حل مشکلات مرد م این منطقه اختصاص یافته است.
 
بخشدار مرکزی بستان آباد خسارت سیل اخیر در روستا ها شهرستان را بیش از 320میلیارد ریال عنوان گرد و گفت : بیشترین خسارات سیل مربوط به زمین های کشاورزی بوده است و برخی از راه های بین زمین مزارع روستاییان قطع گردیده است که تلاش می شود با تجهیز امکانات در اسرع وقت این مشکلات کاهش یابد.
 
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.