سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار تمیزی در حرم مطهر امام خمینی(ره)،

به برکت نظام اسلامی ایران دل انسان‌های اسلام‌خواه شاد است

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به برکت نظام اسلامی ایران دل میلیون انسان اسلام خواه شاد و فریاد آنها در جهان طنین‌انداز شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا تمیزی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس جشنواره جوان سرباز در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که صبح امروز 16 اردیبهشت در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: درود خداوند بر حدود 50 هزار شهید سرباز به خصوص سربازانی که طی چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای کشور کردند. 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: باید به فرماندهان نیروهای مسلح درود فرستاد که سربازان شجاع دل آموزش می‌دهند. 

وی تصریح کرد: امروز به برکت نظام اسلامی ایران دل میلیون انسان اسلام خواه شاد و فریاد آنها در جهان طنین‌انداز شده است. 

رئیس جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)با بیان این که هر کشوری برای دفاع از خود نیاز به نیروهای مسلح قوی دارد، ادامه داد: بر اساس تاریخ میان استقلال کشور و توان نیروهای مسلح رابطه مستقیم وجود دارد و هرگاه نیروی مسلح قوی باشد فکر تجاوز به کشور ضعیف شده است. 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: سرباز یعنی شخصی که سر خود را برای دفاع از کشورش می‌دهد تا ملتش در آرامش باشد و این عمل سربازی نزد خداوند از عجر بالایی برخوردار است. 

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری نهمین جشنواره جوان سرباز قرار داریم، بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه و رقابت میان سربازان است. 

رئیس جشنواره جوان سرباز درباره دلیل گردهمایی امروز گفت: امروز در حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی گرد آمدید تا با آرمان‌های ایشان تجدید پیمان کنیم که در راه دفاع از کشور کوشا باشیم و برای سازندگی کشور سربازی وفادار و برای امینت ایران از هیچ کوششی دریغ نکینم. 

سردر تمیزی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: امروز به برکت رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به تفکر و تجهیزات خوبی دست پیدا کرده‌ایم که باید شکرگذار بوده و از خداوند طول عمر فرماندهی معظم کل قوا را خواستار هستیم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.