سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيسى:

دولت نبايد رقيب هراسى كند/ دولت كار و كرامت با غارتگر بيت المال سر سازش ندارد

کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر ما بر سر كار بياييم اصلا با غارتگر بيت المال سر سازش نداريم و اجازه نمي‌دهيم اموال كشور چپاول شود.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام رئيسى کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که به منظور ضبط برنامه‌های تبلیغاتی در سازمان صدای رسانه ملی حاضر شده بود در پاسخ به اين سوال كه آيا در مدت زمان باقى مانده جهت تبليغات برنامه خاصى داريد، گفت: تا كنون بخشى از مسائل گفته شده و معتقدم فردى كه كانديداى انتخابات رياست جمهورى است بايد به همه مسائل جمهور آشنا باشد و براى همه مباحث آن برنامه داشته باشد و هر چه اين برنامه ها بهتر تبيين شود مردم انتخاب بهترى خواهند داشت.
 
وى افزود: در حوزه مسائل اجتماعى حرف هاى زيادى مانده كه در اين چند روز بايد به اين مسائل پرداخته شود و به مسائلى كه تاكنون كمتر در موردشان صحبت كرده ام مانند مسائل زنان، جوانان و حوزه ورزش بپردازم.
 
رييسى تصريح كرد: در رابطه با علم و فناورى نيز بايد صحبت بيشترى شود و از همه مهم تر راهكارهاى رفع فقر و محروميت است كه بايد اين راهكارها بيان شود و معتقديم با امكانات حال حاضر كشور می توان فقر و بيكارى را در كشور از بين برد و مطابق قانون می توان بيكارى را در كشور كاهش داد.
 
اين كانديداى انتخابات رياست جمهورى با بيان اينكه دولت مسقر نبايد رقيب هراسى كند، اظهار داشت: برخى نسبت به برنامه هاى ما اظهار ترديد می‌كنند. معتقديم قضاوت با مردم است و بايد پرسيد مردم نسبت به شعار هاى اين دولت عمل ديده اند؟! بايد از بازار و دانشگاه تحقق وعده‌هاى دولت را پرسيد و دولت نمی‌تواند با سخنرانى و حرف زدن پشت تريبون شعارهايش را محقق كند و اصلا نبايد رقيب هراسى كرد.
 
وى در ادامه گفت: اينكه دولت مدام می‌گويد اگر ديگران بيايند چه اتفاقى می‌افتد اصلا صحيح نيست؛ اگر ما بر سر كار بياييم اصلا با غارتگر بيت المال سر سازش نداريم و اجازه نمي‌دهيم اموال كشور چپاول شود.
 
رئيسى همچنين در مورد علت حضور امروزش در ساختمان راديو صدا و سيما گفت: مباحث علمى، اجتماعى، فضاى مجازى و دغدغه هاى امروز حوزه و دانشگاه در برنامه امروز راديو معارف مطرح خواهد شد.
 
کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: معتقدم امروز به پشتوانه دانشگاه بالنده و حوزه می‌توانيم گام هاى موثرى برداريم چراكه ما ظرفيت خوبى در مباحث علمى داريم و رفع مشكلات امروز جامعه مانند فقر و بيكارى و معضلات اجتماعى در دانشگاه ها مطرح شده و اكنون بايد اين مسائل اجرا شوند
 
وى در پايان گفت: دولت كار كرامت دولت حرف نيست بلکه دولت اقدام و عمل است.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.