سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

صدرنشینی و قعرنشینی نمایندگان فوتسال مازندران در لیگ فوتسال کشور

هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با صدرنشینی تیم شهروند سورک و باقی ماندن سفیرمیهمان آمل در انتهای جدول رده بندی گروه یک این مسابقات پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در هفته ششم این مسابقات که دیروز با 15 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد، تیم شهروند سورک درخانه میزبان هیئت کاشان بود و در نهایت میهمان رده سومی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

شهروند با کسب چهارمین پیروزی متوالی این فصل خود 13 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه یک این مسابقات باقی ماند.

تیم شهروند سورک در هفته پنجم در شهرآورد مازنی ها تیم سفیر میهمان آمل را شکست داده بود.

همچنین تیم سفیر میهمان آمل دیگر نماینده مازندران در این مسابقات در شاهرود با نتیجه سنگین 6 بر 2 برابر میزبان خود تیم پیمان این شهرستان متحمل شکست شد.

تیم سفیرمیهمان آمل که در شش دیدار گذشته خود تنها دو تساوی و چهارشکست کسب کرده است، با قبول چهارمین شکست متوالی خود با دو امتیاز در رده هشتم و انتهای جدول این گروه باقی ماند.

تا پایان هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در گروه یک تیم شهروند سورک با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های پیمان شاهرود و هیئت کاشان با 11 و9 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند.

مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و در پایان دو تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.