سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

456 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی در همدان

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: در سال گذشته ۴۵۶ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در روستاهای همدان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود فیضی گفت: 456 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 878 میلیون ریال در سال گذشته احداث شده است.

وی افزود: از مجموع 649 واحد مسکن مددجویی در سال گذشته برای خانواده های تحت حمایت و نیازمند استان از این تعداد 193 واحد مسکن شهری مددجویی با اعتبار 29 میلیارد و 165 میلیون ریال نیز احداث شده است.

وی تصریح کرد: 513 واحد مسکن مددجویان نیز در قالب تعمیرات بهسازی شده است که برای این تعداد تعمیرات بیش از 44 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان ابراز کرد: برای احداث، خرید و تعمیرات مسکن مددجویان کمیته امداد استان بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 30 میلیارد و 411 میلیون ریال درآمدها از کمک های مردمی و خیران بوده است.

وی افزود: تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است به‌طوری‌که در سال گذشته بخش قابل‌توجهی از فعالیت‌های عمرانی معطوف به بهسازی مسکن روستایی، تعمیرات و تکمیل و بازسازی منازل مددجویان بود.

انتهای پیام/ ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.