سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

‌اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین‌المللی سالنی را دارد‌

استاندار اردبیل گفت: با برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل، ورزشگاه رضازاده اردبیل از استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش افزود: در حال حاضر شاهد حضور 8 هزار نفر در ورزشگاه رضازاده اردبیل برای تماشای دیدار تیم‌های ایران و چین هستیم که این موضوع نشان از ظرفیت بالای استان اردبیل برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی را دارد .

وی گفت: خوشبختانه با برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا به میزبانی اردبیل، زیرساخت‌های ورزشی استان بسیار ارتقاء یافته و در حال حاضر نیز ورزشگاه رضازاده اردبیل یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های کشور است که این ورزشگاه ظرفیت میزبانی از مسابقات بین‌المللی ورزش‌های سالنی را دارد.

خدابخش افزود: بازی‌های مسابقات والیبال امیدهای آسیا به صورت زنده از شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها پخش می‌شود که خود این موضوع در شناساندن استان اردبیل بسیار تأثیرگذار بوده که این خود در حوزه رونق گردشگری استان اردبیل بسیار موثر است .

وی تصریح کرد: بنده به نوبه خود از مسئولان هیئت والیبال استان اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تشکر و قدردانی می‌کنم که با آماده‌سازی زیرساخت‌ها و اقدامات لازم سبب برگزاری این مسابقات مهم و بین‌المللی در اردبیل شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.