سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

اشتغال به تحصیل ۳۰ درصد از دانش آموزان شادگان در هنرستان‌ها

۳۰ درصد از دانش آموزان شادگان در هنرستان‌ها تحصیل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فاضلی مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: ۳۰ در صد از جمعیت دانش آموزان به عنوان هنرآموز در هنرستان ها، در طول سال، مشغول به تحصیل هستند. 
 
سید صالح فاضلی ، جایگاه هنرستان ها را در جامعه آینده بسیار پررنگ دانست و افزود: مرتبط کردن آموزش و تربیت نیرو با نیاز کار و اشتغال، یکی از وظایف اساسی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش است.
 
وی گفت: فرصت ادامه تحصیل برای دانش آموزانی که در بعضی از دروس پایه ای از جمله ریاضی، شیمی، فیزیک و ... ضعیف هستند، وجود بازار کار مناسب برای دانش آموزان هنرستانی حتی قبل از فارغ التحصیل، تنوع درسی در هنرستان ها، یک سال فارغ التحصیلی زودتر دانش آموزان هنرستانی، خودباوری و اعتماد نفس بالا در هنرجویان هنرستان ها، موفقیت بهتر هنرجویان هنرستان ها در صورت عدم قبولی و ورود به دانشگاه ها را می توان از جمله موارد لزوم گسترش هنرستان ها نام برد.
 
مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: : باید پیش بینی هایمان با توجه به نیاز جامعه ایجاد شود و بیکاری که منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی است را با تولید حل کرد و دانش آموزان با حرکت به سمت تولید بتوانند خدمتی به خود و جامعه کنند.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.