سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

راه اندازی 68 مرکز جامع سلامت سه سال گذشته در مازندران

68 مرکز جامع سلامت سه سال گذشته در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در قائمشهرگفت: در دولت تدبیر و امید ۶۸ مرکز جامع سلامت در استان مازندران راه اندازی شده است که خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را ارائه می دهد.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کلاگر محله قائمشهر با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و هزینه ای یک ميليارد ريال احداث و تجهيزشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: زمين این مرکز را یکی از خيران سلامت اين روستا اهدا کرده است.

جان بابایی با بیان اینکه مرکز خدمات سلامت روستایی روستای خطیر کلا نیز به بهره برداری رسيد.افزود: این مرکز به مساحت ۵۴۰ متر مربع و با هزینه ای ۱۱ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است که با بهره برداری آن مشکلات روستاییان اين منطقه تا حدود زيادی در بخش سلامت رفع می شود.

وی در حاشیه بهره برداری از مرکز جامع سلامت روستایی روستاهای ی چفته کلا ، حاجیکلا و قادیکلای ارطه گفت: این مراکز نیز با بنایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع جمعا با هزینه ۳۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شدند.

وی افزود: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی یثرب و آهنگرکلا نوکنده کا قائمشهر هرکدام با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و هزينه ۲ ميليارد ريال احداث و تجهيزشدند که زمين آن توسط خيرين سلامت منطقه اهدا شد.

انتهای پیام/آ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.