سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

شکوفایی توانمندی های کودکان و نوجوانان در کانون فراهم می شود

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: کانون پرورش زمینه شکوفایی و بروز توانمندی های کودکان و نوجوانان را فراهم می کند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهناز احمدی، مشاور وزیر آموزش و پرورش، با حضور در اداره کل کانون فارس و مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شیراز، با فعالیت ها و وظایف کانون آشنا شد.

 
مهناز احمدی گفت: با وجود همه‌ سختی‌های کار و مشکلات معیشتی، این واقعیت مایه‌ افتخار است که معلمان و مربیان، مهم‌ترین قشر اهل فرهنگ تلقی می‌شوند و بالاترین مرتبه‌ اعتماد عمومی مردم و خانواده‌ها به آنان تعلق دارد.  
 
وی ادامه داد: هیچ چیز با این سرمایه‌ ارزشمند برابری نمی‌کند که از سالیان دور تا کنون، جامعه‌ ما نسبت به صداقت و دلسوزی معلمان یا اهمیت تلاش فداکارانه‌ آنان کمترین تردیدی به خود راه نداده و نمی‌دهد.
 
مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: هرچند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متکفل آموزش رسمی نسل نوپای میهن نیست، اما نمی‌توان این موضوع مهم را نادیده گرفت که مسئولان و مربیان کانون به شکلی دیگر و با کیفیتی متفاوت و عمیق، خود را وقف بالیدن و پرورش نسل کودک و نوجوان کرده اند.  
 
وی اظهار کرد: اگر در مدرسه آموزش‌های پایه‌ همگانی هدف است و این آموزش‌ها در قالب‌های ساختار یافته جلوه می‌کند، کانون به همت مربیان هنرمند و خلاق خود، می‌کوشد تا به شیوه‌های متنوع و روزآمد، همواره یادگیری را برای مخاطبان لذت‌بخش کند و زمینه‌‌ شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های کودکان و نوجوانان فراهم کند.
 
احمدی قول مساعدت داد که در رابطه با سختی های کار و تغییر وضعیت استخدامی و مشکلات معیشتی مربیان با وزیر آموزش و پرورش گفتگو کند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.