سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگوشی های عجیب نقل و انتقالاتی/ فقط پرسپولیسی ها به تیم ملی می روند

شنیده می شود تنها راه بازگشت کنعانی زادگان به تیم ملی جدا شدنش از استقلال و سرخپوش شدن است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود که با پایان یافتن دوره خدمت سربازی اش به تهران بازگشت. وی پس از بازگشت به تهران به پرسپولیس رفت اما نتوانست بر سر مبلغ قراردادش با این تیم به توافق برسد.

در نتیجه کنعانی زادگان 23 ساله از پرسپولیس رفت و راهی استقلال شد. مدافع سابق انزلی چی ها با قراردادی نزدیک به یک میلیارد تومان به جمع شاگردان منصوریان پیوست. تا  یکی از خریدهای پر سر و صدای تیم فوتبال استقلال در ابتدای لیگ هفدهم شود. 

کنعانی‌زادگان پس از انجام تنها 2 بازی که با اشتباهات فاحشی هم از سوی او همراه بود، دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد. در ادامه منصوریان برای اینکه بتواند بازیکن جدیدی جذب کند، نام این مدافع را از فهرست خارج کرد و در حال حاضر با استقلال هم قراردادی ندارد.

این بازیکن این روز ها دوباره آماده بازگشت به فوتبال می شود. با این حال برخی منابع غیر رسمی اخبار عجیبی را درباره این بازیکن می دهند.

شنیده می شود، این افراد به کنعانی‌زادگان گفته‌اند که کارلوس کی‌روش معتقد است مربیانی مانند زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ دانش فنی به مراتب بالاتری نسبت به منصوریان دارند و اگر او می‌خواهد در ایران باشد و به تیم ملی دعوت شود، باید راهی سپاهان یا پرسپولیس شود. البته این به کنعانی‌زادگان توصیه شده که اگر شرایط برای پیوستنش به این دو تیم فراهم نبود به خارج از کشور برود و لژیونر شود.

از آنجایی که کی‌روش و برانکو اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند، به نظر می‌رسد مدافع فصل جاری استقلال به اصفهان برود و به سپاهان بپیوندد تا شاید بتواند به تیم ملی برگردد.


انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
مگه با این وعده وعیدا برن پرسپولیس .تیم منفور
Jamshid ☆☆
۰۲:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
توهم لنگیا بازم زده بالا داداش اونیکه سرورته استقلاله اونیکه بیست وپنج جلوه ما هستیم نه شما, شما اگه تازه دو سال پشت سرهم به شما ببازیم تازه می شیم مساوی خخخ این یعنی محالات چون تا برانکو سرمربی شما وعلی منصوریان مربی ماست شمایید که رنگ برد رو نمیبنه, تیم سوم پایتخت اگه امسال عابر بانک نبود سروش کلاه سرش میرفت میومد لنگ, همون تراکتور میموند یا میومد استقلال یا مسلمان یا همون بیرانوندتون همه این باتعصباتون که اسم میبرید با عکس و مصاحبه هاشون هست که استقلالی بودن و فقط بخاطر پول کلاه سرشون رفت ولنگی شدن پس دیگه هیس .برو ,چون هم لنگ وهم کیسه نماد ته
حمید
۱۹:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
خندم میگیره تیم اقلیتی کیسه میگه مگه بازیکنا رو به زور ببرن که نیان کیسه‌بابا من تو لیگ بازی کردم باور کن نود درصد بازیکنا آرزوشونه بیان پرسپولیس کبیر وقتی راشون نمیدن میان کیسه مثل همین مربیتون منصوریان که اول بازیکن تستی پرسپولیس بود حتی قلعه نویی اما راه ندادنشون اومدن کیسه برید همینم دعا کنید به حق پرسپولیس
Jamshid ☆☆
۱۹:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
لنگی بهت نمیاد جوش بزنی ....گفتم که شما لنگیا فرهنگتون .فقط فوشه,اولا که من نگفتم که همه بازیکنان لنگ رو نیمکتن و دارن نیمکتو برق میندازن ومیدونم که دو تا موقعیت رو گل کرد وچهل تا موقعیت گل رو به سقف ورزشگاه زد اینو فهمیدی یا هنوز.. دوما اینو واسه تو لنگی نزاشتم این حرف دل همه اون بازیکنانیه که پشت این بازیکنا تو تیم ملی گیر کردن ودر آخر هم لنگ وهم کیسه نماد لنگو لیسه
Jamshid☆☆
۱۴:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
این‌جام جهانی بد بهانه ای شده برای کی روش تو هر بازی فقط همون همیشگی رو میبنیم از لنگ مثلا بیشتر دعوت میکنه ولی تو بازی هم بیشترشون رو نیمکت هستند اکثرا لژیونرها بازی میکنن و بازیکن مهم نیست که حتی مصدوم باشه یا سالم اگه قبلا برای تیم ملی بازی کرده باشه به تبم ملی دعوت میشه, ما تو این لیگ جوانهای خیلی خوبی از همه تیمها داریم که هیچ کدام رو به تیم ملی دعوت نکردن مثل فرشید اسماعیلی, امید نور افکن, سروش رفیعی, مجتبی محرمی ,مرتضی تبریزی و....که خیلی از این استعداد ها اگه حالا به تیم ملی دعوت نشن سر خورده میشن ودیگه انگیزه ای برای خوب بازی کردن ندارن ,بالاترین حد یک بازیکن دعوت به تیم ملی ودرخشیدن در اونه وقتی نباشه کجا باید بازی کنه تا دیده بشه و تیمهای خارجی اون رو ببینن ولژیونر بشه این ظلم در حق بازیکنای که بدینصورت دارن نابود میشن حداقل فدراسیون کاری بکنه و مثل سالهای گذشته تیم ملی ب درست کنه تا از هدر رفت این بازیکنان خوب جلوگیری بشه واگه بازیکنی مصدوم شد یا مورد پسند آقای کی روش واقع شد این بازیکنا هم تجربه ملی هم داشته باشن و هم نا امید نباشن.
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
ظاهرا یادت رفته کیسه کش که دوتا گل سه امتیازی به چین وکره و همین به قول خودت لنگی زده فهمی
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
کیسه خودت فهمیدی چی گفتی !!! اون 2 تا بازیکن کیسن که رو نیمکتن ما که امیری طارمی سید جلال بیرانوند و ... فیکسن !! بجز سروش رفیعی بقیه اسمایی که گفتی حتی لایق تیم ب هم نیستن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.کیسه ها فریاد نمیزنن.
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سپاهان مثل مرادمند، بازیکنان پایه که ویسی ردکردبیارد احتیاجی به کسی ندارد.
داریوش
۱۲:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
مگه همه بازیکنان را با تهدید ببرن که نیان استقلال
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
اخه کیسه هم شد تیم !! یادت نره ما نمیگیم اما باشگاه کیسه موقع قرار داد با پروئی قول تیم ملی میده !!! بنده خدا بختیار رضایی که با همین وعده امدن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.کیسه ها فریاد نمیزنن.