سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

آغاز عملیات اجرایی فاز نخست محور دامغان - معلمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز نخست محور دامغان - معلمان گفت : کریدور شمال – جنوب تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت : اعتبارات ملی حوزه راه و ترابری در استان سمنان 443 درصد معادل 4.5 برابر نسبت به سال 92 افزایش یافته است و به 5.5 برابر بودجه ملی در سال 92 رسید.

وی با اشاره به محدودیت‌ها و موانع موجود در روند اجرای طرح‌های این حوزه تصریح کرد: شرایط آب و هوایی و محدودیت‌های زمانی در بسیاری از پروژه‌های این حوزه مانع از تسریع در روند اجرای پروژه می‌شود.

نژاد صفوی با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های حوزه راه و ترابری تا پایان سال 96 در اولویت اهداف این حوزه قرار دارد افزود: پروژه‌های راه و ترابری در استان سمنان از سال 94 تاکنون از شاخص‌های تعریف‌شده جمعیتی و نمودار آماری پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی از آغاز عملیات اجرایی فاز نخست محور دامغان – معلمان خبر داد و گفت: طرح‌ریزی و مراحل اداری این پروژه از سال 94 آغازشده و عملیات اجرایی آن به دلیل عدم تأمین اعتبار کافی غیرفعال باقی ماند و اکنون با تأمین اعتبار از سوی وزارت راه عملیات اجرایی این پروژه آغازشده است.

وی با اشاره به بازدید اخیر وزیر راه و شهرسازی از این پروژه یادآور شد: پروژه محور دامغان - معلمان با بررسی و مطالعه کارشناسانه به‌عنوان قسمتی از کریدور شمال – جنوب کشور شناسایی‌شده است و ساخت این محور می‌تواند در رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و مهاجرت مردم مؤثر باشد.

نژاد صفوی بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش خطرات زیست‌محیطی و آلودگی هوا را از دیگر مزایای ساخت کریدور شمال – جنوب عنوان کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ‌بر 120 میلیارد تومان در مجلس شورای اسلامی مطرح و اعتبارات آن در قانون بودجه سال جدید تصویب شده است.
انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.