سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوی یکی از قطب‌های تولید و سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی است

استاندار آذربایجان غربی:خوی یکی از قطب‌های تولید و سرمایه گذاری استان است و انتظار می‌رود، از ظرفیت‌های متعدد این شهرستان در راستای سرمایه گذاری و تولید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح جهاد خوی با اشاره به جایگاه خوی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، گردشگری و ... اظهار داشت: خوی یکی از قطب‌های تولید و سرمایه گذاری استان است و ما انتظار داریم شهروندان خویی ساکن در خوی و دیگر شهر‌ها، از ظرفیت‌های متعدد این شهرستان در جهت سرمایه گذاری و تولید استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در سال ۹۵ شاهد اجرای طرح‌های خوبی در خوی بودیم تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته طرح ساخت بیمارستان آیت اله خویی پیشرفت خوبی داشت و امسال هم با روند خوبی در حال اجرا است همچنین جاده رازی خوی نیز در سال گذشته توانست بعنوان طرح ملی ثبت شده و اعتبار ملی جذب کند. طرح ساخت پایانه رازی نیز هم اکنون در مرحله تملک اراضی قرار دارد و با اتمام تملک، عملیات اجرایی آن بلافاصله آغاز خواهد شد.
مهندس سعادت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ۹۶ اظهار داشت: در سال تولید و اشتغال وظیفه ما این است که در راستای اشتغال زایی جوانان گام‌های مهمی برداریم.
وی در ادامه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره نموده و افزود: جمهوری اسلامی در سال ۵۸ با نثار خون شهیدان و آرای مردم تأسیس شده است و نماد مردم سالاری دینی می‌باشد و ما باید با تمام قوا و با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو این مسیر را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.