سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام عملیات میخکوبی و جانمایی تمامی 13 واحد روستای چنار عجب شیر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از اتمام عملیات میخ کوبی و جانمایی تمامی 13 واحد روستای سیل زده چنار عجب شیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حافظ باباپور در حاشیه بازدید از آغاز عملیات اجرایی این واحدها در این روستا در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه احداث واحد مسکونی برای این خانوارهای سیل زده از تعهدهای این بنیاد است، افزود: عملیات پی کنی 8 واحد نیز شروع شده است.
وی اظهار کرد: نقشه های تفکیکی تمامی واحدها توسط کارشناسان واحد فنی تهیه و آماده سازی قطعات و معابر دسترسی به قطعات نیز انجام شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: عملیات اجرای فنداسیون، آرماتور بندی و بتن ریزی یک واحد نیز تمام شده و بتن ریزی 12 واحد دیگر نیز در حال انجام است. 
باباپور، ادامه داد: برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای سیل زده روستاهای استان 200 میلیون ریال وام کم بهره در روستاها، 300 میلیون ریال در شهرها و 50 میلیون ریال وام بلاعوض در روستاها و 60 میلیون ریال در شهرها اعطا می شود. 
با حضور مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی و سایر مسئولان شهرستان و ساکنان روستا، شورا، دهیار و اعضای 13 واحد، قرعه کشی قطعات در دست ساخت در مسجد این روستا انجام و طبق صورتجلسه قطعات تفکیکی هر یک از اعضا به صاحبان آن شناسانده شد.
مسئولان شرکت کننده در این آئین در خصوص مسائل و مشکلات روستائیان و سیل زدگان آشنا و در خصوص تسریع واحدهای احداثی حداکثر در طول 6 ماه تصمیمات لازم اتخاذ شد.
سیل 25 فروردین در آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان های عجب شیر و آذرشهر علاوه بر وارد کردن خسارت مالی به شهرهای سیل زده موجب جان باختن 43 نفر شد.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.