سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شرکت 300 هزار دانش آموز در المپیاد درون مدرسه ای در استان اصفهان

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان گفت: امسال 300 هزار دانش آموز در سومین المپیاد درون مدرسه ای در سطح استان شرکت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرضا رئیسی عصر امروز در جشن گرامیداشت مقام معلم  اردستان افزود: طی سال های اخیر طرح های مختلفی در راستای ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش آموزان درواحدهای آموزشی اجرا شده است.

وی با بیان این که المپیاد درون مدرسه ای از جمله این طرح هاست تصریح کرد: طرح حیات پویا و آموزش و تشویق به فعالیت و برنامه های قرآنی و فرهنگی نیز اجرا می شود.
معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: تلاش شده با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی ، تفریحی و آموزشی زمینه حضور و رغبت بیشتر دانش آموزان در مدرسه ها فراهم شود.
رئیسی با اشاره به وجود پژوهش سرا در سطح استان گفت: در سال 92 تعداد 20 پژوهش سرا در استان وجود داشت که با تلاش دولت اکنون 39 پژوهش سرا فعال هستند.

وی افزود: استان اصفهان در جشنواره جابر بن حیان رشد 53 درصدی داشته و درآزمون سراسری سال گذشته دانشگاه ها رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
معاون اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان همچنین به ایجاد کلنیک تخصصی پزشکی و دندانپزشکی فرهنگیان اشاره و افزود: این کلنیک در سطح کشورنمونه و بی سابقه است.

رئیسی گفت: راه اندازی مرکز نوید ویژه بیماران صعب العلاج و معاینه 320 هزار دانش آموز ابتدائی در ارتباط با بهداشت دهان و دندان از اقدام های صورت گرفته در سطح مدرسه های استان است.

وی از آموزش و تربیت سفیران سلامت در واحدهای آموزشی خبر داد و افزود: طرح های مختلفی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدرسه های استان اجرا شده است.

فرماندار اردستان نیز در این مراسم گفت: جامعه فرهنگیان در سال های اخیر درنهضت تحول و توسعه جامعه نقش موثری ایفا کرده اند.
علیرضا غیور افزود: توجه دولت تدبیر و امید به بخش آموزش و پرورش موجب شده توسعه و عدالت آموزشی و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با ادامه کار دولت هر روز شاهد ارتقاء کمی و کیفی در بخش آموزش و پرورش و سطح زندگی معلمان باشیم.

در این جشن از مدیران و معلمان برتر استانی ، منطقه ای و واحدهای آموزشی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.