سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اصفهان مشخص شدند

2 گروه دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ترتیب به عنوان برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اصفهان مشخص شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اصفهان  گفت: این 2 گروه برای شرکت در مرحله منطقه ای مسابقات مذکور که در بین تیم های برگزیده استان های مرکزی و غربی کشور برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

سیاووش گلشیری افزود: در مجموع نیز گروه دانشگاه اصفهان به سرپرستی کشفی آزاد به عنوان تیم برتر مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان، معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره های دانشجویان ایران در اصفهان از سری مسابقات نشان خواجه نصیر الدین طوسی دیروز ازسوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هشت گروه 4 نفره از دانشگاه های مختلف استان اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت کردند، اظهار کرد: این دانشجویان به مناظره درباره 6 گزاره از میان 140 گزاره مشخص شده در زمینه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و فلسفی و در مواضع موافق و مخالف پرداختند.

گلشیری اضافه کرد: برخی از این گزاره ها درباره طرح تحول سلامت، علوم انسانی و اخلاق و سیاست بود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تعمیق و ارتقای کرسی‌های نظریه ‌پردازی، نقد و مناظره در حوزه‌های دانشگاهی خواند و گفت: این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ ای و کشوری برگزار می ‌شود.
مرحله نهایی و کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویی، پاییز امسال در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.