سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

آموزش 6500 نفر از عوامل اجرايی انتخابات دریزد

يکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات، آشنایی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات و شیوه‌های اجرایی است.

محمد محامدی دبير ستاد انتخابات استان درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدت دوره آموزشی را مجموعاً 64 ساعت اعلام كرد و گفت: برای 6500 نفر از عوامل اجرايی انتخابات دوره آموزشی تعریف‌شده است كه بر اساس برنامه زمان‌بندی تدوین‌شده در مركز استان و مراكز شهرستان‌ها و بخش‌ها عملياتی می‌شود.

مديركل سياسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری يزد تصريح كرد: يکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات، آشنایی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات و شیوه‌های اجرا آن است كه با همين هدف دوره‌های آموزشی مورد تأکید قرارگرفته است.

دبیر ستاد انتخابات استان افزود: در تلاش هستيم با آموزش‌های مناسب، مشكلات احتمالی ناشی از عدم احاطه مجريان و برگزارکنندگان انتخابات به قوانين و مقررات را به كمترين حد برسانيم.

محامدی گفت: دوره آموزشی ويژه اعضای شعب و نمايندگان فرمانداران و بخشداران از 12 ارديبهشت آغازشده و تا 26 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.