سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد شدید 2 دستگاه خودرو سواری در جاده امامزاده داوود(ع)/ حادثه 3 مصدوم بر جای گذاشت

برخورد شدید 2 دستگاه خودرو سواری در جاده امامزاده داوود(ع)، مصدومیت 3 تن از شهروندان را به دنبال داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری و مصدومیت سرنشینان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 74 را روز گذشته روانه جاده امامزاده داوود(ع)، حوالی پل زرد کرد.

امیر حکمت آرا فرمانده نیروهای اعزامی در مورد این حادثه گفت: 2 دستگاه خودرو سواری سمند و پژو 405 به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر شدت این حادثه، 3 نفر از سرنشینان هر دو خودرو دچار آسیب دیدگی شدید شدند.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بی درنگ جریان برق هر دو خودرو را قطع کردند و با قرار دادن علائم هشدار دهنده در جاده به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و سرنشینان مصدوم شامل؛ 2 نفر مرد 26 و 32 ساله و یک نفر خانم 26 ساله که از ناحیه سر، سینه و دست ها دچار مصدومیت شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: با توجه به نشتی بنزین از قسمت موتور هر دو خودرو، نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات مخصوص از نشتی بنزین هر دو وسیله نقلیه جلوگیری کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.