سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب تعجب برانگیز پرسپولیس در مشهد

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی از ساعاتی دیگر در مشهد به مصاف سیاه جامگان می رود که برانکو برای این بازی، ترکیب عجیبی انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس درحالی در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان می رود که چند هفته مانده به پایان فصل، قهرمان لیگ برتر شد و دیدار با تیم سیاه جامگان حکم بازی تشریفاتی برای سرخپوشان دارد.

شاگردان برانکو هفته آینده در یک بازی سر نوشت ساز باید به مصاف الوحده امارات بروند که به احتمال زیاد برانکو به شاگردان اصلی خود استراحت می دهد تا با تمام قوا به مصاف حریف اماراتی برود.

همچنین سرمربی پرسپولیس درصدد است در بازی با شاگردان میثاقیان، بازیکنان جوان خود را به کار گیرد و این موضوع سبب می شود تا دیگر تیم ها به این امر اعتراض کنند.

با توجه به اینکه سروش رفیعی به علت محرومیت و وحید امیری ، محمد انصاری و سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت نمی توانند پرسپولیس را مقابل سیاه جامگان همراهی کنند به نظر می رسد که برانکو ترکیب جدیدی را به میدان بفرستد.

بر این اساس، بوژیدار رادو شوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمد امین آرام طبع، حسین ماهینی، صادق محرمی، حمید رضا طاهرخانی، احسان علوان‌زاده، شهاب کرمی، سامان نریمان جهان، علی علیپور و رضا کرملاچعب، 11 بازیکن تیم پرسپولیس را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

حال باید دید آیا سیاه جامگان در دیدار با پرسپولیس در لیگ ماندنی می شود یا خیر؟

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
میثم
۲۲:۱۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
تبانی، سوادگری کثیف فوتبال