سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف 16 تن پرتقال ترکیه‌ای در میدان میوه و تره‌بار جنوب تهران

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت: در پی گشت های تعزیراتی از میادین میوه و تره بار با احراز تخلف عرضه خارج از شبکه تنظیم بازار، 16 تن پرتقال ترکیه‌ای کشف شد.

بهمن حسن بیگی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در قالب گشت سیار به همراه اصناف، ماموران نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های نطارتی از میدان میوه و تره بار مادر بازرسی شد. 
 
وی افزود: پس از حضور در میدان تره بار مادر در جنوب پایتخت، 4 دستگاه خاور که در حال ورود به میدان تره بار بودند توقیف و پس از بازرسی مشخص شد که این وسایل نقلیه حامل 16 تن پرتقال هستند که این محموله از کشور ترکیه وارد شده بود و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این میوه‌ها قرار بود تا به قیمت خارج از مصوبه 3 هزار و 900 تومان عرضه شود که در همین راستا 16 تن پرتقال ترکیه‌ای به نفع اتحادیه ضبط شد و قرار بر آن شد این پرتقال‌ها در شبکه رسمی به قیمت مصوب به مردم عرضه شود. 
 
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان گفت: با احراز تخلف عرضه خارج از شبکه تنظیم بازار، پرونده تخلفاتی برای این واحد تشکیل شد و جهت رسیدگی به شعبه رسیدگی کننده تعزیرات ارجاع شد. 
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
واااا مگه میشه؟؟!!
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
خب معدومش کنین