سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف

معاون اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری رقابت‌های شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از شروع رقابت‌های مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم درکرمان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال بالای 18 سال از 11 اردیبهشت ماه در 17 شهرستان برگزار می شود و تا 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد مهم قرآنی استان افزود: این دوره از مسابقات در 12 رشته برگزار و از هرشته 3 نفربه مرحله استانی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

 فاطمی برگزاری مسابقات استانی را تیر ماه سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات دی ماه  به میزبانی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان برگزاری مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف را یکی از مهمترین رویداد های قرآنی مهم جهان اسلام برشمرد که علاوه بر برگزاری و شناخت استعداد های کشوری هر ساله در سطوح بین المللی ادامه دارد

وی به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در اوایل اردیبهشت ماه جاری برگزارشد اشاره کرد و گفت: این رویدا بزرگ قرآنی جهان اسلام با شرکت نمایندگان قرآنی بیش از 83 کشور جهان توسط سازمان اوقاف برگزارشد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.