سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

عملیات اصلاح ساختار فنی شبکه آب در جوانرود

علی رحمانی مدیر امورآب و فاضلاب شهر جوانرود از مرتفع شدن کمبود اب شهرک سلیم زاده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مدیر امور آبفای جوانرود گفت: شهرک سلیم زاده در سال ۹۱ برابر نقشه طرح تفصیلی به شهر الحاق گردید و ساخت و سازها در آن شهرک به لحاظ الحاق شدن رشد بسیار زیادی داشته که با توجه قرار گرفتن این شهرک در نقطه ارتفاعی نسبت به مخزن بعلت افت فشار آب در بیشتر اوقات باکمبود آب و یا قطعی مواجه می شد لذا بناچار از طریق تانکر سیارآب رسانی می گردید این وضعیت نگرانیهایی برای این امور و شهروندان فراهم نموده بود.

وی افزود: آبفای شهری ضمن بررسیهای بعمل آمده در این راستا توانست با اصلاح ساختاری فنی شبکه توزیع آب و زون بندی بر اساس کدهای ارتفاعی این شهرک از زون میانی حذف و تامین آب آن را از زون مرتفع تغذیه و جبران نمود.

رحمانی گفت:با توجه به بازرسی های فنی بعمل آمده و تست کامل شبکه بعد از اصلاح ساختاری فنی شبکه، کاملاً افت فشار و قطعی آب در این منطقه مرتفع گردید.

 وی همچنین اضافه نمود: تعداد اندکی از نقاط مرتفع منطقه باباجانی، شهرک سپاه و شهرک فرهنگیان فاز ۲ با افت فشار آب مواجه می باشند که با هماهنگی های صورت گرفته عملیات ایجاد اصلاح ساختار فنی شبکه آب جهت مرتفع نمودن کمبود آب شرب در دست اقدام است که به محض تکمیل و تست شبکه گزارش آن واطلاع رسانی به شهروندان اعلام می گردد.

انتهای خبر / پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.