سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر بهداشت؛

افتتاح بیمارستان شهید عباس دوران/ باید از افزایش کمی دانشکده ها جلوگیری کرد

بیمارستان فوق تخصصی شهید عباس دوران با حضور وزیر بهداشت در شیراز گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حسن هاشمی صبح امروز، چهاردهم اردیبهشت در ادامه سفر به استان فارس، در بیمارستان شهید دوران شیراز حضور یافت و این بیمارستان، به چرخه ارائه خدمت به مردم پیوست.

 
 بیمارستان 64 تخت خوابه شهید عباس دوران نیروی هوایی، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان مرکز ترومای شرق شیراز، به بهره برداری رسید.

 
 
این بیمارستان که با صرف 25میلیارد تومان اعتبار ساخته و تجهیز شده است، دارای چهار اتاق عمل، شش تخت آی سی یو، چهار تخت سی سی یو، دو تخت ان آی سی یو و 20 تخت اورژانس است و به عنوان یک بیمارستان جنرال، در بلوار مدرس شیراز، کار ارائه خدمت را آغاز می کند.
 
در این بیمارستان، ضمن پیش بینی خدمات تخصصی و فوق تخصصی، با حضور 300 پزشک و نیروی درمانی و اداری، پزشکان خانواده نیز به خدمات رسانی مشغول می شوند و دسترسی مردم به این خدمت توسعه می یابد.
 
پیش بینی خدمات تخصصی دندانپزشکی در این بیمارستان، گامی دیگر در راستای ارائه خدمات بهتر با دسترسی بیشتر مردم مناطق شرقی کلان شهر شیراز است و علاوه بر این خدمات عمومی دندانپزشکی نیز به صورت شبانه روزی در این بیمارستان ارائه می شود.
 
همچنین با تدابیر اندیشیده شده، علاوه بر قرارداد این بیمارستان با همه بیمه ها، بیماران بی بضاعت در صورت شناسایی به کمک گروه خیریه، به صورت رایگان مداوا می شوند.   


 
کلنگ این بیمارستان در سال 1380 به زمین زده شده و پس از یک وقفه، از سه سال گذشته کار ساخت آن سرعت گرفته و امروز، همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان خدمتی دیگر در عرصه سلامت فارس به بهره برداری رسید.
 
تخصص های پیش بینی شده برای این بیمارستان شامل جراحی، زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بینی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، جراحی پلاستیک، داخلی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، توانبخشی، عفونی و گرمسیری، اطفال، پوست، بیهوشی و درد، رادیولوژی، دندانپزشکی و طب هوایی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: از مهم ترین دستاوردهای سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان فارس، بهره برداری از 224 طرح سلامت بود.
 
سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، در ادامه سفر خود، با حضور در مجتمع فرهنگی، آموزشی، ورزشی ولایت، 224 پروژه بهداشتی و درمان را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت بر جلوگیری از رشد کمی بی رویه دانشکده ها و توجه به کیفیت آمورشی تاکید کرد.

دستگاه سیتی آنژیو بیمارستان شهید دکتر فقیهی با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

بهره برداری از 224 طرح سلامت در فارس

224 طرح سلامت در فارس با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

من شیفته مردانگی شهید دوران هستم + عکس

وزیر بهداشت در آئین گشایش بیمارستان شهید عباس دوران، گفت: من شیفته مردانگی شهید دوران هستم.

با حضور وزیر بهداشت مجتمع تصویر برداری تابش به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.