سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آغاز طرح سنجش نو آموزان کرمانی از خرداد امسال

معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح سنجش سلامت بیش از 54 هزار نوآموز از ششم خرداد امسال اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین میرزایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و افزود: همکاری و تعامل همه‌ی دستگاه های اجرایی با این نهاد مهم و زیرساختی، لازمه تحقق برنامه های ملی  و اساسی کشور است.

 وی با بیان اینکه  ظرفیت  آموزش و پرورش بهترین بستر برای کاهش آسیب های اجتماعی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد است افزود: هر دستگاهی که با آموزش و پرورش همراه و همگام در راستای اجرای برنامه های اساسی گام برداشته است موفق شده و به اهداف سازمانی خود رسیده است.

میرزایی به فاصله هزار کیلومتری مدرسه شمال و جنوب استان اشاره  و تصریح کرد: با توجه به پراکندگی استان کرمان در راستای انسداد مبادی بی سوادی  در سال تحصیلی جاری بیش از یک میلیارد تومان هزینه کتاب های درسی دانش آموزان بی بضاعت  توسط آموزش و پرورش استان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم در راستای پرداخت هزینه سنجش دانش آموزان بی بضاعت توسط آموزش و پرورش استان انجام شده و اجازه نمی دهیم دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی از سنجش بازمانده شود.

میرزایی از راه اندازی 39 پایگاه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی در سطح استان خبر داد و تشخیص به موقع کودکان دارای مشکلات جسمی، حسی یا ناتوانی های رشدی، پیشگیری از بروز بیماری ها و شناسایی بهنگام دانش آموزان دیر آموز را از مهمترین اهداف طرح سنجش برشمرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.