سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی درکرمانشاه باعملکرد منسجم دستگاه‌های فرهنگی

در دیدار مسئول دفتر شورای نگهبان استان با مدیرکل ارشاد بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان با عملکرد منسجم دستگاه‌های فرهنگی و هنری تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ حجت الاسلام مهری، رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه امروز چهارشنبه با حجت الاسلام و رحیم جعفری، مدرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به منظور بیان دیدگاه های فرهنگی و هنری و بررسی وضعیت فرهنگی استان دیدار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار بیان داشت: نظام اسلامی هرچه دارد از برکت و مجاهدات خون شهداست و مجموعه فرهنگی و هنری استان تلاش خود را در جهت احیاء ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نهادینه کردن آن در باور جوانان استان انجام خواهد داد.
وی افزود: به لطف خدا جوانان این استان پتانسیل های فرهنگی و هنری فراوانی دارند و حمایت و هدایت مدیران استان می تواند این پتانسیل های بالقوه را بالفعل کرده و در راستای رسیدن به اهداف انقلاب و نظام به ثمر برسانند.
جعفری خاطر نشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر نیازمند توجه همه جانبه هستند و این توجهات می تواند هجمه های ضد فرهنگی غرب را بی اثر کند و این امکان پذیر نیست مگر با ایجاد فضای تعاملی بین مردم و مسئولین.
سپس حجت الاسلام مهری، رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه، ضمن ابراز خرسندی از بازگشت حجت الاسلام جعفری به مجموعه فرهنگی استان به بیان دغدغه های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: می توان با عملکرد منسجم دستگاه های فرهنگی و هنری به کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان کمک کرد.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.