سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

دوره های آموزشی ويژه عوامل اجرايی انتخابات

دوره های آموزشی ويژه عوامل اجرايی انتخابات در شهرستان يزد آغاز شد.

 عليرضا جلالی مسئول امور آموزش ستاد انتخابات شهرستان يزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: با برنامه ريزی های صورت گرفته نزديك به پنج هزار نفر از نمايندگان فرماندار،‌اعضای شعب و كاربران رايانه، عوامل بازرسی و محافظين شعب به صورت جداگانه طی 15 دوره، آموزشهای لازم را در زمينه آشنايی با آخرين قوانين و دستور العمل های مربوط به انتخابات فرا خواهند گرفت.

مسئول امور آموزش ستاد انتخابات شهرستان يزد با اشاره به برگزاری همزمان دو انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوری و پنجمين دوره شورای اسلامی شهر و روستا در 29 ارديبهشت ماه سال جاری تصريح كرد: حضور كليه عوامل اجرايی در اين دورها الزامی است و عدم حضور افراد به منزله انصراف می باشد.

وی تصريح كرد: آموزش به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات می باشد که دراین دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

جلالی در پايان خاطرنشان كرد: در دوره های آموزشی كه براي مجريان انتخابات برگزار مي شود كليه قوانین دقیق ارائه خواهد شد تا در روز اخذ رأی بدون کمترین مشکل و شائبه ای روند انتخابات اجرا شود.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.