سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان نمونه

همزمان با هفته معلم مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان نمونه و پیشکسوت در دانشگاه یزد برگزار شد.

اولیاء رئیس دانشگاه یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: تمام تلاش‌هایی که در دانشگاه انجام می‌شود حاصل زحمات همکاران و خانواده‌هایی است که این امکان و پشتیبانی را فراهم می‌کنند که استادان بهتر و با احساس مسئولیت بیشتر به ایفای نقش بپردازند.

 اولياء افزود: تحقق اهدافی که به دنبال آن هستیم و هدفی که در شان دانشگاه جامع یزد است بدون همکاری و همراهی خانواده بزرگ دانشگاه یزد و حتی فرزندان اعضای هیئت علمی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی با قدردانی از مجموعه خانواده دانشگاه یزد و همه افرادی که نقشی در ارتقای دانشگاه دارند گفت: امیدواریم با انرژی بیشتر شاهد قدم‌های رشد و پیشرفت بسیار سریع‌تر از گذشته باشیم. اگر به دنبال تحول و رسیدن به جایگاه برتر هستیم با توان مضاعف همه باید همکاری کنیم تا به این اهداف برسیم.

در این مراسم از پنج نفر از اعضاي تیم ارزیاب دانشگاه‌های استان و پنج نفر از منتخبین ارزیاب جلسات دفاع تحصیلات تکمیلی و يازده نفر از استادان نمونه پردیس‌ها و دانشکده‌ها و چهار نفر از استادان پیشکسوت دانشگاه یزد تجلیل شد.

مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان نمونه و پیشکسوتب با حضور جمع کثیری از اعضای هیئت علمی به همراه خانواده‌هایشان در دانشگاه یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.