سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بازدید استادان و دانشجویان دافوس ارتش از منطقه یکم امامت

استادان و دانشجویان دوره دافوس ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای آموزش عملی محورشناسی از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: اساسی‌ترین مساله‌ ی دافوس آموزش و تربیت فرماندهان آینده ارتش است .

وی افزود: دانش افسران ما و برخورد مقتدرانه با عراق باعث شد که جنگ برگ زرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب شود.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش در کمتر از شش ماه نیروی دریایی عراق را از بین برد و  این موفقیت‌ نقش آموزش ، علم جنگ و شناخت ویژگی‌های صحنه نبرد را بیشتر آشکار می‌کند .

دریادار آزاد افزود: حضور نیروی دریایی در دریا های آزاد علاوه بر قدرت و سیطره بر دریا نشان از خود اتکایی این نیرو است و با اشراف کامل و تسلط اطلاعاتی ما بر دریا می‌توانیم مدیریت بر صحنه نبرد را انجام دهیم.

وی گفت:  اگر بخواهیم نیروی دریایی فرامنطقه‌ای داشته باشیم باید با یک نگاه نو در تمام قسمت‌ها و نیروها وارد عمل شد و دانشجویان دافوس به عنوان فرماندهان آینده ارتش جمهوری اسلامی می‌توانند این نگاه و فهم مشترک را ایجاد کنند.

در ادامه دانشجویان از ناو تیپ سطحی و زیر سطحی و یگان هوادریا و همچنین کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس بازدید کردند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دافوس ، ارتش ، هوادریا ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.